Thursday 17 August 2017

Filled Under:

SAYU!!Nota Terakhir Dedah Punca Sebenar Remaja 17 Tahun Bunuh Diri

SAYU!!Nota Terakhir Dedah Punca Sebenar Remaja 17 Tahun Bunuh Diri

Tidak dapat terima hubungan cinta di putuskan kekasih ,seorang remaja berusia 17 tahun sanggup mengakhiri hidupnya dengan cara gantung diri.

Mangsa di kenali sebagi Indah paujiah di temukan tergantung dirumahnya 

Menurut sumber,jenazah indah ditemukan Rabu pagi semalam oleh kekasihnya Rahmad 40 sekitar kira-kira  jam 07:00 pagi ketika lelaki itu berkunjung kerumah indah.

Pada awalnya rumah yang di duduki indah dalam keadaan terkunci,risau sahutan tidak berbalas rahmad cuba mengintai dan menemukan kekasihnya itu dalam keadaan tergantung.

Rahmad kemudian berteriak meminta tolong warga, sebelum melaporkan kejadian kepada pihak polis kota padang sidempuan.

Menurut siasatan awal,malam sebelum kejadian rahmad mengaku bertengkar dengan kekasihnya itu kerana mahu mengakhiri hubungan mereka.

“Saya tidak sanggup melihat dia di ejek memiliki kekasih tua macam saya,saya kasihan dan berniat untuk memutuskan hubungan”kata rahmad

Selain itu,jiran mangsa juga mendengar tangisan sepanjang malam sebelum berhenti kira kira jam 2 pagi.

Bagaimanapun di lokasi kejadian,pihak polis menemui sepucuk nota yang di tulis dengan tangan yang diduga menjadi motif mangsa mengantung dirinya.


Dear rahmat kesayangan Ku, pujaan hati

Aku / indah yang sangat
mencintai mu. Aku sekarang
hanya indah yg mencintai
rahmat. Tapi kalau rahmat
tidak pernah mencintaiku.

Begitu Bahagianya dlm
hidup ku bila berada
disisih mu. Apa aku salah
Mencintaimu menga pa gak
Dri Dulu kau bilang mencintai
Ku. sumpa aku betul –
Betul menctaimu
Lebih Dari segalanya

Indah rahmat.

Aku mati karna
Bukti cinta ku utkmu“.




0 comments:

Post a Comment